Pre plnú funkčnosť tejto stránky je potrebné povoliť JavaScript.

test-kontakt

Ako vám môžeme pomôcť?

Neváhajte - sme tu pre vás, aby sme odpovedali na všetky vaše otázky! Prezrite si naše často kladené otázky alebo sa obráťte na našu zákaznícku samoobsluhu Jakuba.

Často kladené otázky
Ako vybrať látku pre rolety Deň a noc alebo Látkové a Termo rolety?

Odporúčame vyberať látky podľa stupňa zatemnenia a farby. Tkaniny s najnižšou gramážou majú najnižší stupeň zatemnenia, a preto sú aj najlacnejšie. Tkaniny s vysokou gramážou majú vyšší stupeň zatemnenia a sú drahšie. Na dosiahnutie maximálneho zatemnenia odporúčame vyberať látky v kategórii zatemnenia spolu s tmavším odtieňom látky. Ak si nie ste istí výberom látky, neváhajte si u nás objednať vzorky látok zadarmo.

Aký druh montáže zvoliť pre rolety Deň a noc, Látkové a Termo rolety?

Montáž je veľmi jednoduchá. Rolety sa dodávajú zložené. Stačí ich len namontovať na okná. Všetky rolety možno navŕtať do rámu okna, do steny alebo stropu. Ak si vyberiete roletu s otvorenou kazetou, môžete ju na okno aj jednoducho zavesiť.

Údržba a čistenie Látkových a Termo roliet a roliet Deň a noc

Rolety sa čistia jednoducho. Na drobné škvrny stačí suchá handrička. Na silnejšie znečistenie použite vlhkú handričku, v prípade potreby neváhajte použiť jemný čistiaci prostriedok. Vyčistenú plochu vždy nechajte dôkladne vyschnúť. Na čistenie môžete použiť aj vysávač s regulovateľným výkonom.

Je možné odstúpiť od zmluvy?

Na rolety vyrobené na mieru sa nevzťahuje 14-dňová lehota na vrátenie tovaru. Každá roleta sa vyrába na mieru podľa špecifických požiadaviek našich zákazníkov, a preto nie je možné rolety vrátiť.

Môžem si objednať náhradné diely?

Každý diel rolety si môžete objednať v našom obchode. Ak ho nenájdete v príslušenstve, neváhajte nás kontaktovať a my vám daný diel podľa možností zašleme.

Pozrite si všetky otázky v FAQ
Máte ďalšie otázky? Zachráni vás naša zákaznícka samoobsluha.

Náš Jakub vám ochotne a rád zodpovie všetky vaše otázky v priebehu len pár sekúnd! Len, prosím, žiadne maškrty, už ich mala až až.

Aby boli konverzácie čo najefektívnejšie, pripravte si prosím všetky potrebné informácie ešte pred tým, ako začnete s Jakubom komunikovať.
01. Stav Objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Skontrolujte stav objednávky
02. Potvrdenie objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Získajte potvrdenie objednávky
03. Dotaz na platbu

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Informácie o platbe
04. Stiahnutie faktury

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Stiahnuť fakturu
05. Zmena doručovacích údajov

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • Nové doručovacie údaje
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
Zmena doručovacích údajov
06. Objednávka cez telefón

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaše telefónne číslo
  • Vaša e-mailová adresa
  • Doručovacia adresa
  • Kódy/názvy produktov, ktoré si prajete objednať
  • Zamerané okná podľa návodu Ako zamerať
Objednať telefonicky
07. Storno objednávky

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
  • Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Zrušiť objednávku
08. Reklamace

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Číslo vašej objednávky
  • E-mailová adresa použitá na zadanie objednávky
  • Fotografie reklamovaného tovaru
  • Číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí
Reklamovať
9. Iný dotaz

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaša e-mailová adresa
  • Vaše telefónne číslo
Zadať iný dotaz
10. Tip pre nás

Pred zahájením komunikácie si pripravte:

  • Vaša e-mailová adresa
  • Vaše telefónne číslo

Nenašli ste, čo hľadáte? Dajte nám spätnú väzbu.

Poskytnúť spätnú väzbu
Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu

Neváhajte nás osloviť! Náš tím zákazníckej podpory je pripravený pomôcť vám od pondelka do piatku od 9.00 do 15.00.
Pošlite nám e-mail a my urobíme všetko pre to, aby sme váš požiadavok spracovali čo najskôr.

Potrebujete poradiť s produktmi, objednávkou, zameraním alebo montážou?

Využite našu zákaznícku samoobsluhu alebo nám priamo zavolajte a my sa postaráme o vašu spokojnosť.

Zavolajte na 222 205 172
Reklamácie a vrátenie tovaru

Všetky pokyny na podanie reklamácie nájdete v našej zákazníckej samoobsluhe v časti 08. Reklamácie.


Oddelenie reklamácií

  • Na Zbytkách 158
  • Staré Mésto, 739 01
  • Česká republika
FOA kancelárie

Sídlo spoločnosti

  • Westlogic s.r.o.
  • Olomoucká 267/29
  • Opava, 746 01
  • Česká republika

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave pod spisovou značkou oddiel C, vložka 36070


  • IČO: 28637372
  • DIČ: CZ28637372
  • Číslo účtu:
  • IBAN SK8483300000002401715671
  • BIC/SWIFT FIOZSKBAXXX